Jaké byste podnikli kroky, kdybyste přesně věděli, co lidem ve vašem okolí vadí, co se jím líbí, nebo, co jim naopak chybí? A co teprve kdybyste znali skrytá místa, kam upřít pozornost a být tak nezdolnou oporou svému týmu?
Často leadeři tak nějak tuší, co by mohlo přispět ke zlepšení fungování týmu. Myslí si, že to, co navrhnou bude fungovat, ale často to není podloženo reálnými potřebami a stává se, že se akce mine účinkem.
Nejspíš jste se již setkali s 360 stupňovou zpětnou vazbou – nejčastěji v podobě dotazníku. My ji děláme jinak – verbálně. Tím že máme praxi v komunikaci s lidmi, dokážeme ze zpětné vazby extrahovat několikanásobně více informací než dotazníkovou formou. Takže následné akce jsou mířené přesně!
Proč je tam ta jednička na konci 361? Ta 1. zpětná vazba je na vaše vnitřní nastavení. Pomocí psychologické analýzy vaší osobnosti tak společně s 360 stupňovou zpětnou vazbou získáte komplexní obrázek, jak z vašeho okolí, tak i z vašeho vnitřního nastavení.
Dozvíte se věci, které možná tušíte, ale nevíte. Lidé řeknou věci, které vám do očí neřeknou. Jste připraveni slyšet pravdu?
Dle ICF (International Coach Federation) je průměrná návratnost investice do koučování pro firmy až 700%.Jde o individuální přístup, tudíž nejefektivnější a nejrychlejší cestu rozvoje.
Zaměřujeme se na to opravdu nejdůležitější, abyste výsledků dosahovali snadněji a rychleji. Budete vedle sebe mít profesionálního parťáka, se kterým už na vedení týmu/firmy nebudete sami.
Zaměříme se na vaši osobnost, budeme rozvíjet vaše klíčové schopnosti a dovednosti a zavedeme vaše uvědomění a AHA momenty do praxe!
Jaké by to bylo poznat nastavení osobnosti vašich zaměstnanců? Objevit skryté vlohy i pohnutky, které vám umožní sestavit odhodlaný a sehraný tým?
Investice do psychologické diagnostiky Vám umožní:
Chcete, aby vaše firma dosahovala lepších výsledku? Potřebujete aktivovat zaměstnance?
Na základě vašich potřeb zorganizujeme workshop na míru pro váš tým. Zaměříme se na vaše cíle. Předáme vám teoretické znalosti, ale rovnou je propojíme s praxí. Nebudeme vám dávat obecné příklady, podíváme se na case study rovnou z vašeho prostředí. U jakéhokoliv tématu najdeme příklady z vaší praxe.
Co získáte?